جمعه 14 اردیبهشت 1403

جهانبخش آرمان :

گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گیلان هفدهم شهریور در زورخانه امام علی (ع) رشت

جهابخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان :

گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گیلان هفدهم شهریور

در زورخانه امام علی (ع) رشت برگزار می شود .

 
 
سرویس اجتماعی موج برنا - جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش وجوانان گیلان از برگزاری گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گیلان   ، 17شهریور در زورخانه امام علی رشت خبرداد و از خیرین خواست به بازگشت این افراد به کانون گرم خانواده کمک کنند.
 
به گزارش پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، جهانبخش آرمان با اشاره آمار ستاد دیه گیلان  مبنی بر زندانی حدود 300 نفر به دلیل جرائم غیرعمد در زندانهای گیلان گفت ؛ در نظر داریم با کمک خیرین و دیگر نهادها به مناسبت ایام اربعین حسینی مراسمی با عنوان گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را ساعت 9 ونیم صبح روز17 شهریور در زورخانه امام علی رشت برگزار کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه برخی از این زندانیان فقط برای 5 میلیون تومان در زندان هستند افزود؛ از تمامی خیرین تقاضا دارم برای کمک به این افراد و حضورشان در کانون گرم خانواده ازطریق شماره کارت
6273 8111 7285  2144
به نام گروه جهادی شهید غبرانژاد (حسن کیانی) و شماره حساب 
0109457843002
به نام هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی گیلان حمایت کنند.
 
مدیرکل ورزش وجوانان گیلان گفت ؛خیرین گیلانی ، استانداری گیلان ، ادارات کل صمت و زندانها ، شرکت شهرک های صنعتی ،منطقه آزاد،سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و شورای شهر رشت، معاونت تربیت بدنی س.پ.ا.ه قدس گیلان و سازمان ب.س.ی.ج ورزشکاران ،هیاتهای ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان در برگزاری این گلریزان مشارکت می کنند.


 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna